Monday, August 6, 2007

Bilder

Jeg har kompilert en lysbildeserie av noen av de beste bildene fra oppholdet så langt. Jeg innser at bildeserien gir inntrykk av at Gründerskolen er mest fest og morro - og lite jobb og skole. Nå har det seg slik at antallet bilder ikke reflekterer hvor mye tid som går med til de forskjellige aktivitetene. Det begrenser seg hvor mange bilder jeg gidder å ta inne på kontoret...

Bildeserie: Høy kvalitet (21 Mb)
Bildeserie: Lav kvalitet (10 Mb)

Hvis du sitter på en treg linje kan det lønne seg å laste ned den med lav kvalitet. Bildene er da mindre og mer kornete. Skru på lyden på PCen!

Flere bilder: (ikke video-format): http://picasaweb.google.no/larsfm

Ellers tenkte jeg å opplyse om at jeg har klippet meg. Eller rettere sagt: Balder har klippet meg. Jeg ble lei av alt håret (som ikke oppfører seg som det skal i luftfuktigheten her nede). Jeg har ikke vært så kortklipt siden førstegangstjenesten (eller kanskje aldri?).

Same same... But different...

Bildet lyver, og jeg ser egentlig mye bedre ut.. :) Innen jeg er hjemme kommer jeg sikkert til å se ganske normal ut igjen.. jeje.


No comments: