Wednesday, June 13, 2007

Lars i C.A.N. Media

Jeg endte opp i C.A.N. Media og skal i første omgang jobbe med salg. CAN selger sine løsninger til bedrifter, så jeg skal altså forholde meg til profesjonelle innkjøpere i en B2B-kontekst. CAN Media driver med digital signage - så her er det litt å sette seg inn i før jeg kan begynne å produsere resultater.

Selskapet består i utgangspunktet av fire ansatte, og med et lass interns er vi nå totalt 9 som skal overbevise forskjellige foretak i Singapore om at de bør benytte seg av digital signage fra CAN Media.

Kristian dukket også opp på morgenmøtet i dag, så da er vi to kommende fiskerikandidater som skal pushe "digital signage" i Singapore i sommer.

Da skulle alt være klart for en spennende sommer i verdens navle. Jeg får stadig vekk følelsen av at det er her det skjer (godt understøttet av forskjellig statistikk som viser at Kina og regionen forøvrig kommer til å være de virkelige tungvekterne innen 2020.

Da må jeg bare gi meg - vår "inhouse designer" kunne fortelle at bussen er stappfull på denne tiden, så da er det bare å pakke seg hjem.

No comments: