Thursday, June 14, 2007

Information overload

Lobbyen

De første dagene på jobb har vært preget av innføring i bedriften generelt, samt produktene og tjenestene. Siden pakken vi selger til kundene kan tilpasses på relativt mang måter, krever det at vi setter oss inn i hele systemet for å få oversikt over de mulighetene som finnes og med det hva vi kan foreslå og tilby ovenfor kundene.

Når jeg omtaler jobben i bloggen prøver jeg å være så generell så mulig slik at jeg ikke trenger å konsultere med sjefen før jeg poster.

På kontoret

I morgen skal vi på bytur for å gjøe litt research. Vi har fordelt sektorer innad i salgsteamet, og mandag skal vi gjøre en tentativ presentasjon av selskapet, produkter og tjenester slik vi ville gjort det ovenfor en potensiell kunde. Det betyr at jeg har en jobb å gjøre i dag og i morgen, og at jeg kanskje har tid til en liten tur over kanalen til Indonesia i helga. Time will show..

Lars

No comments: