Thursday, July 26, 2007

Alt-mulig-posten

Lars på NUS Business School

Denne posten ble påbegynt 19. juli, og altså ikke postet før i dag, den 3. august. Det er grunnen til at ting ikke henger helt på greip...

Den siste uken har vært hektisk. Kveldene har gått med til å få ferdig forretningsplanen, og dagene går unna på jobb. Jeg skjønner som vanlig ikke hvor tiden har blitt av... Nå har vi vært her i to måneder, og det er omtrent 17-18 arbeidsdager igjen til jeg reiser hjem.

Vi har altså levert forretningsplanen. Nå gjenstår det bare å presentere greia for et panel av investorer, hvilket finner sted på lørdag (28.07). Med det avsluttes i all hovedsak kurset på NUS, og vi får sannsynlig vis litt mer pusterom på kveldene .


Det jobbes...


Her legger Snorre, Anders og Siw siste hånd på verket.
Klokken er omtrent 2230, onsdag 25.07.


Den 9. august er det Nasjonaldag i Singapore. Det er en av de få dagene i året hvor folk faktisk har fritt, i tillegg sier CAN Medias personalpolitikk at sandwich-dager skal være fridag. Dermed har vi fritt fredag 10 august også. Vi har vært helt utrolig trege til å bestille tur - og nå står vi (jeg?) faktisk uten en eneste reiseplan denne helgen. Det har seg sånn at samtlige singaporeanere ser ut til å rømme landet denne helgen. Dermed blir flyturer dyre og nesten umulig å oppdrive.. Med mindre jeg hopper på et fly til Phuket eller noe så blir det vel 9-august-feiring på meg i stedet...

"The Norwegian Princess talks to angels"

Jeg kan også melde om at nyhetene om "Healing i Fjæra", som vår alles kjære Prinsesse Märtha Louise har begynt å sysselsette seg med, har nådd Singapore. Det var en artikkel i gårsdagens "Straits Times" - den største avisen i Singapore - som forklarte hvordan det stod til med de norske kongelige. Morsomt.



No comments: